Marockanskt och fotboll

Den här veckan har Mikey sportlov så han är hemma med ousman och Bella. 
Idag hade dom varit på en långis till farstanäset, lite avis blir jag allt.. 

Hela familjen kom till jobbet och mötte upp mig när jag slutade, hur mysigt som helst! Vi gick och handlade lite och sen åkte vi hem och jag började med middagen.
Idag gjorde jag en marockansk lammgryta, SHIT va gott det var!! 
Fick receptet av min mamma och det kommer definitivt användas igen! 


Efter middagen så sorterade jag flera dagars tvätt och nu ligger jag, Mikey och Ousman och ska kolla CL, det är åttondelsfinal. City-Barca. 
Det här kan gå hur som helst... Min käre man sitter och skakar i soffan just nu.. 

Igår var jag och körde ett Box pass. Är lagom stel i kroppen idag.. 
Sparrade mot en ny tjej och hon var så grym på att peppa. Nästintill hitler men hellre det än någon som inte säger nått alls.. 

På torsdag är det skivstångsintervall 75 min, har inte kört det på sjukt länge så på fredag lär ja väl ligga död.. 😂😂

Nu ska jag vara lite social! 
Hoppas att ni har en bra kväll ❤️


Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0