Livet

Jag tror att det finns en mening med allt som händer. 
Därför ångrar jag ingenting i mitt liv. 
Saker jag gjort, saker folk har gjort mot mig. 
Jag har gjort ganska mycket dumt i mitt liv och riskerat min egen säkerhet många gånger. 
Men jag tror ändå att det finns ett skäl till varför jag gjorde dom valen jag gjorde. Dom har format mig till den person jag är idag. 

Vem vet, om jag hade valt en annan väg i livet kanske jag inte hade haft min underbara man, eller mina vackra barn. 

Allt sker av en anledning- även om det kanske är svårt att se i allt mörker.. 



Jag ångrar inget här i livet. 

Kommentarer
Från Anonym

Så tänket jag åxå många gånger. Men hade jag gjort annorlunda hade jag inte haft er. Så jag ångrar inget❤️❤️❤️

2015-03-05 @ 13:32:48

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0