Nöjd

Idag efter jobbet så hämtade jag, Ousman och Bella Mikey från skolan. Sen tog vi en promenad runt fagersjö. Vi avslutade vid en konstgräsplan där killarna spelade fotboll. 
Jag och Bella provade att gunga för första gången, OJ va kul hon tyckte att det var!! Hon skrattade så hon kiknade! 





Sen kröp hon runt i gräset och åt allt hon fick tag i 😜😃❤️

Mikey börjar bli riktigt duktig med bollen, grymma skott! 👍👍❤️❤️⚽️




Sen åt vi middag och nu ligger barnen och sover, ous är och kollar på fotboll hos grannen och jag ligger i soffan och slöar. 



Om några dagar kommer min älskade storasyster hit! Åh vad jag längtar!! ❤️❤️❤️

Hoppas att ni har en bra kväll :) 

/Mika 

Kommentarer

Här nedan kan du ge respons på mina inlägg =)

Vad heter du?:
Spara dina uppgifter?

Din mail: (Endast jag som ser)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0